CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, March 1, 2008

Miz@Miey pRof!Le

hallu..hallu....kenali diriku



Ehem...ehem.... dimulakan dengan siapa diriku...

nama diberi oleh ayahanda dan bonda tercinta Nor Aimirifhan Bt Mohd Fazil.. dak2 panggil aku amiey, emi, amy, dan miey je.. tarikh keramat aku melihat dunia ni adalah pada 1 Jun 1988.. lokasi aku terkeluar dari perut mak aku plak kt ateh katil wad bersalin Hospital Bersalin Pulau Pinang.. mase aku create mende alah ni kalo tak silap aku umo aku dah 19 tahun 8 bulan ceng2 r.. kediaman rasmi aku skunk ni kt CN 1-1, BLOK NURI, TAMAN WIRAJAYA, KUATERS PENJARA KAJANG, 43000 KAJANG SELANGOR.. kediaman tak berapa rasmi aku plak kt Hostel Perempuan Blok B2, Aras 4, Sebelah cafe, Politeknik Sultan Idris Shah.. skunk ni aku dalam penghujung proses pertapaan aku dalam menuntut ilmu Diploma Sains Kesetiausahaan kat Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam, Selangor..dari segi makanan plak,aku mmg jnis yang tak kisah, sume aku telan tolak batu ngan kayu ye kawan aku cakap..n dalam banyak2 ayo, air masak la peberet aku (bajet jage kesihatan..hu3)... erm...hobi aku bile tengah free2 n tak tawu nak watpe, aku suke sangat nyakat r mber2 aku,HAHAHA... pas2 aku plak kene buli balik ngan diowg..Cis,kuang asam punye mber..besides that, aku suke gak wat kuak lentang kat ateh katil 2 ha.masyuk giler...tapi 2 sume hobi2 aku yang tipu2 ye..kui3.. primary hobi aku yang senonye adalah...... jeng..jeng..jengg.... men game laptop aku ni.. ('-') ape lagi ek nak citer...???.. ha, ambition aku tak citer g.. cenggini citenye, mase tecik2 dulu aku ni minat sangat nak jadi doktor, minat sangat la..tahap dead owg kate..tawu sebab ape aku nak jadi doktor ni???.. sebabnye aku suke tengok baju putih yang doktor selalu pakai 2.. nampak mcm segak n bergaye.. HUHUHU... ha, 2 la sebabnye... tapi kan nak wat cane hajat tak kesampaian... tak de rejeki kot.. pehtu bila aku da pegi betapa kt Poli ni in Secretrial Course plak 2, kene la aku ubah cita2 aku... takkan la amik secretrial course peh2 nak qoje jd doktor plak kan.. nonsense la ceng2... so target aku skunk nk jadi seorang SETIAUSAHA yang berjaya n berkaliber.. i'allah, amin... the sweetest memories dlm idup aku ni kan, aku telah terpilih di antare beratus2 riban owg yang sebaye ngan aku utk g PLKN for 3 months kt Kem Hutan Rekreasi Ayer Keroh, Melake Bandoraye Bersejarah... kirenye aku ni antare owg2 yg btuah la.. eiii, btuah nye aku.. =) eceh... tp kan perh, mmg besh giler r, ase cam nk repeat balik ye memori 2.. ha, aku nak citer plak pasal kenangan pahit aku sepanjang 19 tahun 8 bulan aku idup kt alam fana ni.. kejadian ni berlaku time aku nak g ngaji al-quran mase aku darjah 3.. aku kene kejo ngan anjing liar... bapak beso gile anjing 2... kecut peot aku diwatnye.. aku ape lagi, basikal aku 2 tibe2 bertuko jd transformers.. dgn ayo mate bjurai2 mjerit pgl name mak aku.. peh2 seb bek aku telah diselamatkan oleh seorang india yang berhati mulia.. amin..


uih..letih jari jemari aku menulis bendalah ni.... sekian sedikit sebanyak pasal aku..


to be continue....

0 comments: