CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 17, 2008

Daily 1 : uwaaaa...hari yg memenatkan !!!!

assalamualaikum...

adus..letih gile aku ari ni...
kaki aku mcm nk tercabut di watnye..
alhamdulillah la kaki manusia ni d ciptakan oleh Allah S.W.T dari tanah yang diambil dari India..
kalo la ciptaan manusia, da lame tcbut agaknye..huehuehue.. ni sbb 3 ari lepas aku g team building kt Taman Hutan Lagenda Gunung Ledang..smlm baru balik cni.. dlm kul 11.30 mlm baru smpai poli.. perh, lth nye usah di ckp la... tp mmg besh, njoy sgt..




peh2 ltih 3 ari aku berjuang kt sane 2 da mule bg efex kt aku ari ni..
n 4 da result, pg td ku tpkse gagahi jua meredah kedingingan pagi untuk mndi n then g clas...
da la ari ni ade kuiz translation, aku tgk ye soklan 2, pale aku da bcelaru..nek juling gak la mate aku ni ngadap soklan 2.. tp wlau ape pun, aku jwb gak kuiz 2 dgn sbaik mgkin.. aku kuatkan semangat jwb soklan 2.. n alhamdulillah sumenye slamat.

pas2 ade clas tamadun islam.. ade presentation td...dlm clas 2 pale aku da merewang-rewang pkr ktil.. ni mst sbb makhluk allah yg satu 2 la... syin alif ya ta nun.. aku kompom mst sbb die pye aku x kosentrate kt presentation 2..

abis ye clas tamadun, spatutnye ade clas grooming, tp cik xda plak.. so clas cancel.. aku pun ape lagi, dgo ye clas xda, ktowg satu clas bpusu-pusu grak balik bilik la.. 2 ha, lambaian katilku yang indah tersergam kt dlm bilik 2 mule la terbayang kt mate aku.. huhuhu.. yaaa bedaaa beeeduu... muke yg monyok 2 jd ceria.. hmm.. ni la student, asal clas cancel ye, riang ria balik bilik.. peh2 wat kuak lentang.. da jd mcm hobi plak..

hmmm.. aku pun da lth menulis, dgn pkai blazer lg ni.. paneh woo.. so, aku stop smpai cni la.. sok aku tlis lg k.. dadada... c ya 2morow...


0 comments: