CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 14, 2008

Miz@Miey - first luv -

erm.. kalo becite pasal first luv aku ni.. x tawu la aku ni ade 1st luv ke x.. sbbnye aku ni x bape minat sgt nk bercintan-cintun ni.. aku prefer ngan mbr2.. aku ase free sgt ceng2.. tp utk xnk kecewkan kowg, meh la aku cite pasal soang mamat ni..

name die Mohd Fahmi b. Nordin.. aku ingat woo sampai skunk.. act, mmt ni classmate aku.. xtawu la cane tibe2 aku trapat plak ngan die.. hehehe.. cite nye bmula bile ktowg slalu study add math sesame.. mklumla, aku ni lmh sket add math ni.. hik hik hik...

pas2 bile da rapat, slalu sgt 2gether2.. so, timbul la satu feel 2... kan owg ckp cinta 2 bute.. huhuhu.. time skul pun pandai ek nk bcintan cintun ni... ape da... erm, bile da name pun skelas mmg la besh.. ktowg slalu blajo sesame.. g memane pun sesame.. rest sesama.. mmg besh r..

aku pun xtawu nape die pun bley suke ngan aku ni.. aku ni da la sengal2 ubi dulu.. mayb sbb die npk ati dalaman aku yg baek kot ek.. hehehe... aku plak suke die coz die ni pandai amik ati.. even die pandai tp die x kdekut ilmu.. slalu tlg aku wt homework esp add math la.. pas2 die ni tinggi.. kulit die cerah la, owg ckp ape.. kuning langsat... hehehe.. bdn die steady la coz die budak football skull.. yg paling aku suke psl die, die pye janggut yg ciput ala2 cik kam 2... hiikkk

alahai, ni bile da cite2 ni.. windu plak kt die.. erm, aku mmg xbley lupekan muke die 2 la.. kdg2 npk cute gak ngan janggut ciput die 2... tp nk wat cane.. ku sangka panas sampai ke petang, upenye ujan di tgh hari.. afta SPM, aku ikut family aku pindah Kajang.. pas2 ktowg lost contac ceng2 ye.. sob.. sob.. sob.. sbbnye aku g PLKN.. kt PLKN kan xbley bwk nset... ktowg plak tpisah jauh.. die d slatan, aku d tengah.. erm, bkubur ceng2 ye la monkey lope ktowg ni...

n skunk ni aku juz tawu die x abis study lg kt matrix Tangkak.. 2 pun aku tawu dr mbr2 ye... erm.. klaka gak bile mgenang kisah lame ktowg ni... ragam ktowg kt skull.. sume2 la... n skunk ni aku pun da ade pengganti die.. n aku doakan die pun idup bahagia di samping insan tercinta... amin

0 comments: